poniedziałek, 25 grudnia 2017

Świąteczne granie - Promocja na skórki - LoL

Jak wam mijają święta? Graliście coś? Czy może święta spędzacie z rodziną przy wigilijnym stole? Ja właśnie wróciłem do domu, mam zamiar teraz trochę odpocząć od jedzenia i pograć w moją ulubioną grę.

Riot z okazji świąt przygotował dla nas kolejną przecenę skórek i bohaterów, która potrwa do 29 grudnia. Zobaczcie co tym razem zostało przecenione.


Ashe Maruderka - Marauder Ashe - 750 RP - 375 RP
Basenowa Fiora - Pool Party Fiora - 1350 RP - 675 RP
Swain z Bilgewater - Bilgewater Swain - 720 RP - 360 RP
Rengar Łowca Głów - Headhunter Rengar - 975 RP - 487 RP


LeBlanc
- 790 RP - 395 RP
Gragas - 790 RP - 395 RP
Rek'Sai -
975 RP - 487 RP
Jayce -
975 RP - 487 RP

sobota, 23 grudnia 2017

Życzenia Przywoływaczy!

Witam serdecznie. Jako, że święta rozpoczynają się już jutro chciałbym wam przywoływaczom życzyć samych wygranych gier rankingowych, mniej mało ogarniętych graczy w drużynie, dużo giftów, dużo punktów zdrowia, nie kończącej się many oraz mniej nieudanych błysków przez ścianę. Więcej smoków, więcej wardów na mapie, aby Baron Nashor zawsze należał do was. Życzę wesołych i spokojnych świąt wszystkim czytającym ten post. Powodzenia w nowym roku i nowym sezonie.


wtorek, 19 grudnia 2017

Najczęściej popełniane błędy w League of Legends

Witajcie, na dziś przygotowałem artykuł dla początkujących graczy League of Legends, w którym postaram się uświadomić nowych przywoływaczy z niskich dywizji jakie błędy najczęściej zdarza im się popełniać.

Zacznę może od pierwszego elementu z którym spotyka się każdy gracz rozpoczynający rozgrywkę, mam na myśli pokój wyboru postaci w którym bardzo często dochodzi do awantur kto idzie na jaką linie. Jeżeli linia na która tak bardzo chciałeś iść została zajęta przez innego gracza, nie kłóć się z nim to nie przyniesie nic dobrego dla drużyny (jak to się mówi bądź mądrzejszy). Radziłbym Ci spróbować dostosować się do reszty graczy zamiast wybierać na siłę bohatera, którym chciałeś zagrać i iść np. na double TOPa. To nie ma sensu. Spróbuj czegoś innego, czegoś nowego jeśli nie możesz w tej grze mieć akurat tej pozycji, którą chciałeś. Aby piąć się w górę po szczeblach dywizji musisz nauczyć się porozumiewać z ludźmi, z którymi stanowisz drużynę. A wnoszenie do niej negatywnych emocji w postaci kłótni na pewno nie przyniesie nic dobrego.

1. Obserwuj mini-mapę, musisz mieć na nią oko przez praktycznie całą grę.
2. Pamiętaj, lepiej jest nie zabić i nie paść niż zabić i paść. Dzięki temu, że przeciwnik zdobył na Tobie zabójstwo zyskuje on przewagę nad resztą Twojej drużyny.
3. Nie używaj błysku jeśli wiesz, że na pewno padniesz, może się przydać za chwilę o wiele bardziej. U wielu graczy użycie flasha jest odruchem, nad którym nie każdy jest w stanie zapanować i gdy czują zagrożenie używają go niemalże automatycznie.
4. Miej świadomość, że bardziej doświadczony przeciwnik będzie nie raz celowo prowokował Cię do szarży na niego, aby ułatwić ganka swojemu junglerowi. Musisz nauczyć się odróżniać kiedy przeciwnik robi to celowo.
5. Używanie wardów. Nie tylko SUPPORT stawia wardy, im więcej ich macie na mapie tym lepiej dla całej drużyny.
6. Grając jako wsparcie po zakupie Kamienia Widzenia (Wardownica), warto zmienić Talizman na czerwony do niszczenia wrogich totemów.
7. Wykonujcie cele mapy tak często jak to możliwe, zabijanie smoków bardzo ułatwia późniejszą fazę gry.
8. Na rozgrywki rankingowe wybierajcie postacie, którymi naprawdę czujecie się pewnie i są to postacie którymi macie największe doświadczenie.
9. Pomagajcie swojemu junglerowi zdobyć pierwszego buffa, dzięki temu będzie mu łatwiej zgankować kogoś ponieważ zostanie mu więcej punktów życia po wyczyszczeniu jungli.
10. Używajcie pingów aby zasygnalizować koledze z drużyny nadchodzące zagrożenie. On zajęty farmieniem albo walką może nie zauważyć zbliżającego się niebezpieczeństwa.
11. Lepiej się nie odzywać niż komuś ubliżać, po co się denerwować? Szkoda Twoich nerwów.
12. Walczyć z przeciwnikami starajcie się chodzić całą drużyną. Nie zawsze jest to możliwe, ale gdy bijecie się 4 na 5ciu szanse na wygraną walkę są bardzo małe. To tak jakbyście grali z AFKerem.

Co sądzicie na temat tych najczęściej popełnianych błędów o których napisałem w tym artykule? Może chcielibyście dodać coś od siebie?

poniedziałek, 18 grudnia 2017

Nowy Tryb Turniejowy - 10 PORAD DLA DRUŻYNY - League of Legends

Witajcie Przywoływacze! W ostatnim poście pisałem o tym jak poszły nam pierwsze starcia w trybie turniejowym, z których ciężko być zadowolonym. Jako, że nie ma co dłużej płakać nad rozlanym mlekiem postanowiłem napisać kilka porad, które będę próbował wcielić w życie wraz z moją drużyną na następnych rozgrywkach.


Po dokładnym przeanalizowaniu naszego pierwszego meczu mogę powiedzieć, że z perspektywy widza wcale nie wyglądaliśmy jakbyśmy stanowili drużynę. Nawet pokusiłbym się o stwierdzenie, że wyglądało to jakbyśmy grali bez TeamSpeaka. Tak naprawdę był to nasz pierwszy poważny mecz w którym mieliśmy grać jako zespół. Nie chcę usprawiedliwiać naszej porażki, ale najważniejszą rzeczą w trybie turniejowym jest właśnie zgranie członków drużyny.

Teraz chciałbym przedstawić wam 15 porad, które również sam sobie muszę wbić do głowy.

1. Rozstawianie wardów i totemów kontroli w miejscach, których przeciwnik się nie spodziewa.
2. Niszczenie wardów, mogłem zniszczyć ich o wiele wiele więcej co mogło by dość mocno wpłynąć na przebieg gry.
3. Sprawniejsza komunikacja na TS
4. Skupianie się na swojej linii, zamiast patrzeć po innych alejach.
5. Nie próbować zaskoczyć przeciwnika cichym baronem, to był nasz gwóźdź do trumny.
6. Grajcie tylko swoimi pewnymi pickami, ja się na tym bardzo mocno przejechałem.
7. Jako, że każdy członek waszej drużyny może postawić jeden totem kontroli (i wypadałoby żeby tak zrobił), przypominajcie swoim sojusznikom gdy zauważycie, że totem który postawili został zniszczony.
8. Nie krytykujcie kolegi z drużyny za źle zagraną akcje. Po pierwsze dlatego, że nie chciał tego zrobić celowo a po drugie niekorzystnie wpłynie to na jego motywacje do gry.
9. Po udanym ganku na bocie od razu róbcie smoka, cele mapy są naprawdę mega istotne i bardzo pomocne.
10. Nie zaglądajcie do krzaków w których nie ma warda i waszych przeciwników na mapie.

A wam jak poszły rozgrywki w trybie turniejowym? Do przodu? W plecy?


niedziela, 17 grudnia 2017

Pierwsze starcia w trybie turniejowym - League of Legends

Witajcie, jako że dzisiaj przyszło nam rozegrać 2 mecze turniejowe postanowiłem podzielić się z wami swoją opinią na temat tego trybu. Jego wprowadzenie przez członków RIOTu uważam za naprawdę świetne posunięcie, ponieważ mobilizuje on członków chcących grać w drużynie do dyscypliny chociażby poprzez punktualność. Pierwszy mecz był przegrany i nie poszedł nam tak jak chcieliśmy głównie przez błędy, które popełniłem na początku gry. To był jeden z moich najgorszych meczy jakie zagrałem w ostatnim czasie. Ale dzięki takim chwilom zdaje sobie sprawę jak dużo jeszcze muszę się nauczyć. Drugi mecz natomiast nie był tak wymagający jak pierwszy i udało nam się go wygrać. Wnioski jakie wyciągnąłem po tych dwóch rozgrywkach są takie: żeby stanowić silną drużynę trzeba bardzo intensywnie ćwiczyć zgranie między jej członkami, dobra komunikacja też jest mega istotną sprawą. Warto również grać bohaterami, którymi naprawdę czujemy się pewni. Ja w pierwszym meczu nie doceniłem tego szczegółu co w bardzo dużej mierze przyczyniło się do naszej porażki w pierwszym meczu. Mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu uda mi zrobić podczas rozgrywek dużo więcej niż dzisiaj. A wam jak poszło w nowym trybie turniejowym?

sobota, 16 grudnia 2017

S+ Supportem? Da się? DA SIĘ!

A tutaj kolejna miła niespodzianka (S+ Lulu) od kolegów z mojej losowo dobranej drużyny. Jednak nie każdy gracz lola to dziecko, które pluje nienawiścią przez internet. Pozdrawiam kolegów z tamtego meczu, oby więcej takich losowych drużyn. Życzę wam samych wygranych.


piątek, 15 grudnia 2017

Zmiany zachodzące w patchu 7.24B - LoL

Dzień dobry dzisiaj chciałbym wam przedstawić najważniejsze zmiany w League of Legends, które wejdą w życie wraz z patchem 7.24B.


Wiec zaczynajmy:


TOP - Górna aleja

Aatrox - Zwiększenie podstawowych obrażeń z 68 do 70, zwiększone obrażenia z umiejętności Q oraz E.

Jayce - Zmniejszone obrażenia z Q oraz znacznie wydłużony cooldown na E.

Kayn - Zwiększony przyrost obrażeń oraz jeszcze większy wampiryzm zaklęć z umiejętności pasywnej.

Kled - Trochę zwiększony przyrost obrażeń oraz minimalnie zwiększona siła podstawowych ataków. Obrażenia z E również zostają znerfione.

Renekton - Zwiększone podstawowe obrażenia od ataku oraz ich przyrost przypadający na level.

Teemo - Zmniejszony przyrost zdrowia oraz zmniejszone podstawowe obrażenia od ataku.

Yasuo - Zwiększony przyrost odporności na magię. Zwiększone obrażenia zadawane z Q oraz dużo zwiększony zasięg ulti.

MID - Środkowa aleja

Azir - Zmniejszenie obrażeń zadawanych przez stawianych żołnierzy.

Cassiopeia - Q zabiera mniej many niż przed patchem oraz zwiększone dodatkowe obrażenia z E.

Corki - Zmniejszone podstawowe obrażenia od ataku oraz ich przyrost przypadający na level. Zmniejszone obrażenia na Q.

Katarina - Zmniejszone obrażenia z E.

Zoe - Kombo będzie odrobinę trudniejsze do wykonania.

BOT - Dolna aleja

Ezreal - Zmniejszony przyrost prędkości ataku.

Leona - Zmniejszone obrażenia zadawane z Q.

Miss Fortune - Czas odnawiania na E będzie teraz zwiększony na mniejszych poziomach.

Przedmioty

Tiamat - Troszkę zwiększone obrażenia od ataku.

Ząbkowany Sztylet - Zmniejszenie liczby punktów destrukcji.

Mroczne Ostrze Darktharru - Zmniejszenie liczby punktów destrukcji.

Ostrze Nocy - Zmniejszenie liczby punktów destrukcji.

Widmowe Ostrze Youmuu - Zmniejszenie liczby punktów destrukcji.





środa, 13 grudnia 2017

Słownik graczy LoLa - Poradnik dla początkujących

Witam was bardzo serdecznie, z tej strony najlepszy support Zabawmy Sie. Dzisiaj przy śniadaniu zdarzyło mi się powrócić myślami do wczorajszego dnia, w którym grałem na swoim noob koncie i miałem okazje zmierzyć się z innymi graczami na nieco niższej dywizji niż ta na której gram obecnie moim prawdziwym kontem. Mówię o tym ponieważ wydaje mi się, że wielu mało doświadczonych graczy z tamtej dywizji (Bronze/Silver/Unranked), których spotkałem wczorajszego dnia miało problem w ogóle zrozumieć o co mi chodzi gdy używałem powszechnie używanych skrótów w naszej ulubionej grze.

Tak więc dla takich jak oni postanowiłem stworzyć słownik z najczęściej używanymi skrótami z naszej ulubionej gry. Do dzieła:

AD - Attack Damage - obrażenia fizyczne zadawane przez postacie typu Master Yi, Lee Sin, Zed, Talon.

AS - Attack Speed - Prędkość ataku bohatera.

Armor - Obrona przed atakami fizycznymi. Im więcej masz armora tym mniej życia zabierać Ci będą postacie bijące z AD czyli: Master Yi, Lee Sin, Zed, Talon.

AP - Ability Power - obrażenia zadawane za pomocą mocy umiejętności. Czyli bardzo ważna statystyka dla bohaterów walczących magią jak np. Anivia, Oriana, Syndra, Kassadin, Lux.

B - oznacza "Back" czyli odwrót, powrót do bazy.

Backdoor - Tzw. wejście tylnymi drzwiami. Polega ono na próbie wejścia do bazy przeciwników, gdy tamci są zajęci robieniem czegoś innego po drugiej stronie mapy.

Bait - Prowokowanie przeciwnika do tego aby wpadł w zasadzkę naszej drużyny.

BG - Bad Game - zła gra, gra w której nie udało nam się dobrze zagrać, nieudany mecz z jakiegoś konkretnego powodu.

Blue - Niebieskie wzmocnienie z Golema, które zapewnia nam szybszą regenerację many oraz skrócenie czasu odnawiania się czarów.

Bottom - Bot - Dolna aleja.

Brb - Zaraz wracam

Build - Przedmioty, które będziemy budować na naszym bohaterze.

Burst - Zadanie jak największych obrażeń w jak najkrótszym czasie.

Bush - Krzaki w których możemy się schować przed przeciwnikiem.

Buff - Tymczasowy bonus do podniesienia statystyk bohatera.

Care - Uważaj.

CC - Crowd Controll - Kontrola tłumu - umiejętności wpływające negatywnie na prędkość poruszania się postaci.

Cd - Cooldown - Czas odnawiania się umiejętności.

CdR - Cooldown Reduction - Skrócenie czasu odnawiania się umiejętności.

Chemp/Chempion - Którakolwiek postać z gry.

Cs - Creep Score - Ilość zabitych stworów.

Farm - Farma - Zbieranie złota za pomocą zabijania stworów.

FB - First Blood - Pierwsze zabójstwo w całym meczu.

Feeder - Gracz, który ciągle umiera i w ten sposób staje się ciężarem dla całej drużyny, która dalej próbuje walczyć.

FFS - For Fuck Sake - nie spodobało mi się co w tym momencie zrobiłeś.

Focus - Skupienie swoich ataków na danym bohaterze. Focus Soraka oznacza, że musimy zabić Sorakę.

Gank - Niespodziewane odwiedzenie danej linii przez junglera.

GG - Good Game - Honorowe podziękowanie za przyjemny w rozgrywce mecz.

GJ - Good Job - Dobra robota.

GL&HF - Good Luck And Have Fun - Powodzenia i bawcie się dobrze.

Harras - Obijanie przeciwnika ciągłymi atakami, których nie może on uniknąć.

HP - Health Points - Punkty życia czyli nasze lub przeciwnika.

Item - Przedmiot kupiony podczas rozgrywki.

KS - Kill Steal - Chamska kradzież zdobytego fraga.

Top - Górna aleja.

Last Hit - Ostatni atak zadany bohaterowi lub stworowi. Osoba zadająca ostatni atak zbiera plon zabójstwa w postaci złota lub złota i fraga.

Leaver - Osoba, która opuszcza mecz jeszcze przed jego oficjalnym zakończeniem.

Middle - Mid - Środkowa aleja.

MP - Mana Points - Punkty many.

MR - Magic Resist - Obrona przed atakami magicznymi. Im więcej masz magic resista tym mniej życia zabierać Ci będą postacie, które zadają obrażenia magiczne jak np: Anivia, Oriana, Syndra, Kassadin, Lux.

OP - OverPowered - Bardzo silna postać, nie zbalansowana względem innych bohaterów.

Pot - Potion - Eliksir życia lub eliksir wzmacniający.

Pull - Prośba junglera o pomoc przy zabiciu pierwszego potwora w jungli.

Push - Czyli przepchnięcie linii ze stworami w kierunku bazy przeciwników.

RageQuit - Nagłe wyjście z gry pod wpływem silnych negatywnych emocji.

Red - Czerwone wzmocnienie z Golema, które zapewnia nam większe obrażenia oraz możliwość spowolnienia przeciwnika.

RP - Waluta w League of Legends, którą można zdobyć kupując za realne pieniądze.

Silence - Stan wyciszenia, który uniemożliwia użycie jakiejkolwiek umiejętności przez stosunkowo krótki czas.

SkillShot - Umiejętność, której kierunek ataku nadajemy za pomocą ruchu myszką.

Smurf - Nowe konto, na którym wbrew pozorom gra bardzo doświadczony gracz.

Miss/SS - Określenie, że nasz przeciwnik zniknął z naszego pola widzenia i nie wiemy gdzie obecnie się znajduje.

Survi - Przeżywalność postaci, która zwiększa się wraz z ilością zakupionych przedmiotów dodających punkty życia naszemu bohaterowi.

TP - Teleport.

WP - Well Player - Graliście dobrze, grałeś dobrze.

















wtorek, 12 grudnia 2017

Nowy tryb rywalizacji drużynowej - STARCIE

Witam wszystkich bardzo serdecznie, ja jestem Zabawmy Sie i chciałbym wam przedstawić coś co uważam, że was zainteresuje.

Wczoraj wieczorem administracja RIOT Games poinformowała nas o nowym trybie gry, który wejść w życie ma w 2018 roku. Co to za tryb? Chodzi o jeszcze lepszą rywalizacje drużynową, która startowałaby kilka razy w miesiącu.


Z wpisu członków RIOT Games wynika, że chcą oni stworzyć nowy tryb turniejowy STARCIE, który miałby polegać na tym, że w ciągu tygodnia zbieracie swoja drużynę aby w weekend rozegrać serie gier przeciwko zespołom znajdującym się na takim samym poziomie jak wy. Dzięki temu moglibyście walczyć o  awans w drabince do dalszych eliminacji a finalnie do walki o zwycięstwo w turnieju w którym poza tytułem zwycięscy są jeszcze bardzo ciekawe nagrody.

Celem tego trybu jest zapewnienie graczom poczucia uczestnictwa w profesjonalnym turnieju LoLa, w którym każdy mecz gra się do końca i jest on o najwyższa stawkę.

Jakie nagrody przewiduje RIOT dla zwycięzców turnieju? Tego na razie nie wiadomo ale osobiście przypuszczam, że zrobią to w odpowiedni sposób. Jak wszystko co do tej pory zrobili w tej wspaniałej grze.

A wy już macie pomysł kogo zwerbujecie do swojej drużyny?


Pozdrawiam, Zabawmy Sie



poniedziałek, 11 grudnia 2017

Poradnik JUNGLERa - 5 Porad jak stać się lepszym junglerem?

Cześć! Postanowiłem stworzyć ten poradnik dla junglerów, ponieważ mam nadzieje, że pewna część z was dozna olśnienia po przeczytaniu tego artykułu i pomyśli sobie "Oooo tak, on ma racje. Czemu wcześniej na ten szczegół nie zwracałem uwagi". A więc zaczynajmy:


1. Gra junglerem nie polega tylko na robieniu ganków, musisz również pilnować aby jungler przeciwników Cie nie odfarmił zbyt mocno. Jeżeli uda mu się zdobyć tyle doświadczenia, że będzie miał on nad Tobą przewagę 2 poziomów wtedy Twoja drużyna może mieć poważny problem. Napisałem może, ponieważ nie każdy potrafi wykorzystać zdobytą przewagę, zależy to od poziomu na jakim gracie.

2. Jeżeli od razu po rozpoczęciu rozgrywki każdy z graczy Twojej drużyny wykazuje się aktywnością, możecie spróbować jak najszybciej zrobić invade na jungle przeciwnika. Bardzo wiele osób od razu po rozpoczęciu rozgrywki daje po prostu mapclicka na blue/reda i przełącza klienta LOLa na przeglądarkę internetowa w celu przeglądania tablicy na facebooku czy ustawieniu playlisty z muzyka. Daje wam to duża szanse na zdobycie niby niehonorowego free fraga już na samym początku gry. Ale patrząc na to z drugiej strony poważny gracz nigdy nie lekceważy przeciwnika. A gdy zabijecie go już na samym początku może dostanie lekcje pokory i przestanie tak robić w przyszłości.

3. Warto rozmieszać totemy wizji na terenie jungli przeciwnika. Jest to niesamowite ułatwienie dla całej drużyny, ponieważ nasi sojusznicy wiedzą kiedy mniej więcej mogą spodziewać się ganka na swojej linii.

4. Gdy przymierzasz się do zgankowania którejś z alei zrób to w sposób przemyślany. Zajmij dobrą pozycje, najlepiej jest poczekać (jeśli mamy taką możliwość) aby przeciwnik wystrzelił swoje umiejętności (chociaż jedną, ponieważ podczas naszego ataku nawet nie będzie miał czym się bronić), a następnie przystąpić do ataku na niczego niespodziewającą się ofiarę.

5. Sygnalizuj w którą stroną podążasz. Jeżeli masz zamiar wpaść na mida PINGUJ "PRZYBYWAM", zasygnalizuj to swojemu koledze z drużyny, który gra na środku. Ten chłopak skupiony na farmieniu może Cie nie zauważyć i i nie zareagować na Twój gank co jest równoznaczne z tym, że będzie on mało skuteczny.


Pozdrawiam was wszystkich! Zabawmy Sie


niedziela, 10 grudnia 2017

Jak zdobyć ocenę S i S+ w League of Legends? PORADNIK

Nie od wczoraj wiadomo, że system stworzony przez RIOT games ocenia nasze gry aby wyselekcjonować najlepszych graczy. Mimo to nadal bardzo wielu ludzi nie zdaje sobie sprawy, że taki system w ogóle istnieje i jakie warunki trzeba spełnić aby otrzymać ocenę S czy S+.

Co jest najważniejszym czynnikiem aby otrzymać upragnioną ocenę S? Na pewno nie jest to tylko i wyłącznie K/D/A, o którym pewnie bardzo wielu z was pomyślało. Odpowiedz na to pytanie jest dość prosta. Wszystko jest ważne co dookoła Ciebie dzieje się w grze.

 



Przejdźmy zatem do szczegółów, które w moim odczuciu mógłby wam pomóc w uzyskaniu oceny S lub S z plusem. Jak już wiele razy powtarzałem League of Legends jest grą zespołową, wiec musimy grać drużynowo. Wspólnie realizujemy cele mapy takie jak zdobywanie smoków, zabicie Herolda czy Barona. Używanie totemów wizji w celu zapewnienia jak najlepszej przejrzystości mapy dla członków drużyny. Pamiętajmy również o używaniu totemów kontroli (Czerwony Ward kosztujący 75 sztuk złota), ponieważ walka o wizje na mapie oraz niszczenie wrogich totemów też jest bardzo istotną kwestia. Im więcej wardów przeciwnika uda nam się zniszczyć, tym lepiej dla nas i całej naszej drużyny. Również bardzo istotnymi elementami będzie ilość farmy jaką udało nam się zdobyć podczas rozgrywki, czas który spędziliśmy na bronieniu naszej wieży na np. środkowej alei czy w jakim tempie czyściliśmy las grając junglerem.

Jak sami widzicie system oceny graczy stworzony przez RIOT games ukazuje klucz, którym musimy podążać aby w przyszłości móc mierzyć się z najlepszymi graczami. I jeszcze taka rada ode mnie na koniec. Bądźcie aktywnymi graczami, wspierajcie swoją drużynę, dbajcie o jej dobro w postaci chociażby wizji na mapie, reagujcie na to co zamierza zrobić wasz sojusznik, wykonujcie cele mapy oraz grajcie zespołowo. To wszystko na dzisiaj, życzę wam miłego dnia przywoływacze.

sobota, 9 grudnia 2017

Wbił 203 poziom w LOLu! Jak on to zrobił? NAJWIĘKSZY POZIOM W LEAGUE OF LEGENDS!

Dużo osób czytając ten artykuł myśli sobie, że niemożliwe jest zdobycie 200 poziomu w ciągu miesiąca od wprowadzenia braku ograniczenia poziomu konta. A jednak istnieje gracz, który na dzień dzisiejszy posiada 203 poziom.

W dzisiejszym materiale chciałbym go wam przedstawić oraz odpowiedzieć na pytanie "Jak on to zrobił?". Ja jestem Zabawmy Sie, witam was bardzo serdecznie i zapraszam do lektury.

A więc jak to jest możliwe, że ktoś osiąga 200 poziom w czasie, w którym wielu normalnym graczom nie udało się wbić nawet 50. To dość proste. Niemal wszystkie mecze rozegrane przez gracza o nicku "Nolife Raphael" były rozegrane w trybie "Razem przeciwko botom", czyli trzech normalnych graczy przeciwko trzem botom. W większości meczy grał on Jinx a 8 grudnia przez cały dzień rozegrał 59 takich rozgrywek, które trwały średnio od 8 do 10 minut. Osobiście wydaje mi się, że w zdobyciu tego osiągnięcia (największy poziom w league of legends na świecie) pomagał bot, ponieważ mało kto w ogóle wytrzymałby 24 godziny przed komputerem grając mecz za meczem z botami. Sposób jaki wykorzystał Nolife Raphael musiał dostarczyć mu niezła ilość kapsuł.

Co powiecie na taki sposób zdobywania doświadczenia i kapsuł? Co waszym zdaniem RIOT powinien zrobić z taką sytuacją? Zapraszam do dyskusji w komentarzach.



piątek, 8 grudnia 2017

WASZ ULUBIONY BOHATER/BOHATERKA NA NOWY SEZON W LEAGUE OF LEGENDS!

Jako że nowy sezon rozpocznie się 16 stycznia 2018 roku, czyli jak widać zbliża się do nas wielkimi krokami i już nie będziemy musieli niecierpliwie i długo czekać na upragniony restart rankingu.

A wy podjęliście już decyzje jakimi bohaterami macie zamiar w nim grać?
U mnie będzie to Lulu, Thresh, Karma i najprawdopodobniej Braum. Jeszcze spójrzcie co miłego mnie wczoraj spotkało podczas gry z koleżką. Gdy to zobaczyłem ucieszyłem się bardziej niż z pentakilla i prezentu od mikołaja :) Pozdrawiam i życzę wam wszystkim wesołych świąt.






środa, 6 grudnia 2017

TOP 7 NAJBARDZIEJ DENERWUJĄCYCH BOHATERÓW ! LEAGUE OF LEGENDS

Witam w kolejnym artykule, dzisiaj postaram się omówić dość ciekawą kwestie, a mianowicie na jakich bohaterów najbardziej nie lubicie grać i dlaczego? Przedstawiam wam moją listę osobistą postaci, które prawie zawsze banuje w rozgrywkach rankingowych. Chciałbym również zaznaczyć, że jest to MOJA lista i nie każdy musi się z nią zgadzać jak było w przypadku poprzedniego wpisu na temat TOP 10 Najtrudniejszych Postaci.


Tak więc zaczynajmy:

1. Morgana - Numer jeden na mojej liście, ponieważ najczęściej gram supportami takimi jak: Blitzcrank, Thresh, Nautilus. Grając na Morganę, kluczowe umiejętności tych bohaterów czyli hook/grab na niewiele się zdają. W takich meczach moje ulubione postacie są praktycznie bezradne.

2. Soraka - Na drugim miejscu umieściłem Sorakę, ponieważ przeżywalność jaką daje na lini swojemu strzelającemu (i nie tylko) jest nieprawdopodobnie denerwująca. Tak wiem, że wypadałoby najpierw skupić się na zabójstwie tej bohaterki, ale ktoś kto wie jak nią grać łatwo do tego nie dopuści.

3. Master Yi - Tego bohatera chyba nie muszę nikomu przedstawiać. Bez wątpienia pozycja trzecia na mojej liście to odpowiednie miejsce dla tego gościa.

4. Zed - Ninja, którego uważam za bardzo denerwującego ze względu na to, że dobrego Zeda praktycznie nie da rady skutecznie zgankować, po drugie prawie zawsze uda mu się uciec i po trzecie łatwo i szybko zdobywa się nim farmę, co zapewnia duża przewagę nad wieloma innymi postaciami z środkowej alei. Jeśli uważasz, że w życiu nie można mieć wszystkiego zacznij grać Zedem a bardzo szybko zmienisz zdanie.

5. Teemo - Tego małego szkodnika nie ma co przedstawiać podobnie jak Mastera Yi. To jego akurat najbardziej nie lubię mieć w swojej drużynie, może jest to przypadek ale zawsze jak gram z jakimś Teemo po tej samej stronie mapy to dzieją się dziwne często wręcz niewytłumaczalne rzeczy. Jeśli sytuacja ułoży się tak, że Teemo jest w drużynie przeciwnej to zawsze kiedy wydaje mi się, że TEN CIOS będzie dla niego ostatnim muszę wpaść w pieczarkę, którą rzucił mi pod nogi ten mały żartowniś.

6. Darius - Moim zdaniem jeden z najsilniejszych bohaterów na górną aleje, nie raz i nie dwa razy dał mi tak popalić, że po dokończeniu meczu mówiłem, że już w to nie gram bo to bez sensu było.

7. Nidalee - Może tylko ja tak mam, ale gdy widzę że ktoś z mojej drużyny wybiera Nidalee już jestem prawie przekonany co mnie czeka. Może wynika to z mojego braku szczęścia do graczy tą postacią, ale jak już się trafi jakiś w mojej drużynie zazwyczaj kończy się to najszybszym surrenderem jaki da się zrobić.

Na dzisiaj to już wszystko. Jeśli macie jakieś zastrzeżenia lub wydaje wam się, że o czymś zapomniałem piszcie śmiało w komentarzach. Pozdrawiam i szczęścia życzę, tego nigdy mało.