Witajcie, przynoszę wam dobre wieści. Kolejka rankingowa wystartuje
już 16 stycznia. To oznacza, że jak co roku znów zaczniemy od rozegrania
10ciu meczy, które zapewnią nam miejsce w odpowiedniej dla nas dywizji.
To jest ten moment który lubię najbardziej w nowym sezonie. Przedstawie wam dodatkowo
kilka najważniejszych zmian w nowym patchu 8.1
Do dzieła:
*BOHATEROWIE*
- Znowu będziemy mogli otrzymać skrzynię Hextech dla każdego bohatera uzyskując ocenę S- lub większą.
- Brand - Bardzo duży buff do umiejętności pasywnej, obrażenia po podpaleniu zostają zwiększone z dwóch do czterech procent.
- Evelyn - E nie odnawia się już jeśli straci ona wizje na swoim celu w czasie rzucania umiejętności. Była po prostu zbugowana.
-
Graves - Zmniejszenie ilości potrzebnej many na Q oraz zmniejszenie
czasu odnawiania się tej umiejętności. W czyli zasłona dymna, teraz
będzie dawała spowolnienie przeciwnika o 50 procent na każdym poziomie,
ale tylko przez pół sekundy od momentu wyjścia z granatu.
- Heimerdinger - Działko Q, które zostaje ulepszone dzięki super umiejętności R będzie teraz miało mniejsze obrażenia.
-
Kayle - Zmniejszony przyrost obrażeń od atatku z 2,8 do 2,2. Wrodzona
umiejętność prędkości ataku zostaje zmniejszona z 15tu do 10ciu procent.
Zmniejszony czas odnowienia się E z 16nastu sekund do 14nastu na
ostatnim poziomie.
- Skarner - Zwiększona ilość podstawowej many o 50
punktów. Obrażenia E zostają zwiększone bardzo mocno bo na ostatnim
poziomie zamiast 65 będziemy mieć 110 punktów obrażeń oraz wydłużenie
czasu trwania stuna z jednej 1 sekundy do 1,5 sekundy.
- Syndra - Po zbójstwie przy użyciu super umiejętności R, od razu będziemy mogli użyć odepchnięcia za pomocą E.
-
Zoe - Trochę ciężej będzie wykonać combo polegające na rzuceniu E > R
> Q. Oraz stwory nie będą zostawiać po sobie odłamku pistoletu
Hextech.
*RUNY*
- Drapieżnik - Jeśli ładowanie
drapieżnika zostanie w jakiś sposób przerwane, czas jego odnowienia się
zostaję skrócony o połowę.
- Jeżeli dodatkowe obrażenia drapieżnika
będą aktywowane za pomocą umiejętności obszarowej, obrażenia otrzyma cel
z najmniejszą ilością punktów życia.
- Szybsze rozpędzanie się (o 50%) za pomocą drapieżnika.
- Determinacja (jako GŁÓWNA ścieżka) daje mniej zdrowia, ale w zamian dostajesz punkty mocy umiejętności lub obrażeń do ataku.
*OGÓLNE*
- Ulepszenie czytelności pasków zdrowia.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz