Strony

czwartek, 11 stycznia 2018

Nowy sezon - 16 Stycznia - League of Legends

Witajcie, przynoszę wam dobre wieści. Kolejka rankingowa wystartuje już 16 stycznia. To oznacza, że jak co roku znów zaczniemy od rozegrania 10ciu meczy, które zapewnią nam miejsce w odpowiedniej dla nas dywizji. To jest ten moment który lubię najbardziej w nowym sezonie. Przedstawie wam dodatkowo kilka najważniejszych zmian w nowym patchu 8.1

Do dzieła:

*BOHATEROWIE*

- Znowu będziemy mogli otrzymać skrzynię Hextech dla każdego bohatera uzyskując ocenę S- lub większą.
- Brand - Bardzo duży buff do umiejętności pasywnej, obrażenia po podpaleniu zostają zwiększone z dwóch do czterech procent.
- Evelyn - E nie odnawia się już jeśli straci ona wizje na swoim celu w czasie rzucania umiejętności. Była po prostu zbugowana.
- Graves - Zmniejszenie ilości potrzebnej many na Q oraz zmniejszenie czasu odnawiania się tej umiejętności. W czyli zasłona dymna, teraz będzie dawała spowolnienie przeciwnika o 50 procent na każdym poziomie, ale tylko przez pół sekundy od momentu wyjścia z granatu.
- Heimerdinger - Działko Q, które zostaje ulepszone dzięki super umiejętności R będzie teraz miało mniejsze obrażenia.
- Kayle - Zmniejszony przyrost obrażeń od atatku z 2,8 do 2,2. Wrodzona umiejętność prędkości ataku zostaje zmniejszona z 15tu do 10ciu procent. Zmniejszony czas odnowienia się E z 16nastu sekund do 14nastu na ostatnim poziomie.
- Skarner - Zwiększona ilość podstawowej many o 50 punktów. Obrażenia E zostają zwiększone bardzo mocno bo na ostatnim poziomie zamiast 65 będziemy mieć 110 punktów obrażeń oraz wydłużenie czasu trwania stuna z jednej 1 sekundy do 1,5 sekundy.
- Syndra - Po zbójstwie przy użyciu super umiejętności R, od razu będziemy mogli użyć odepchnięcia za pomocą E.
- Zoe - Trochę ciężej będzie wykonać combo polegające na rzuceniu E > R > Q. Oraz stwory nie będą zostawiać po sobie odłamku pistoletu Hextech.

*RUNY*

- Drapieżnik - Jeśli ładowanie drapieżnika zostanie w jakiś sposób przerwane, czas jego odnowienia się zostaję skrócony o połowę.
- Jeżeli dodatkowe obrażenia drapieżnika będą aktywowane za pomocą umiejętności obszarowej, obrażenia otrzyma cel z najmniejszą ilością punktów życia.
- Szybsze rozpędzanie się (o 50%) za pomocą drapieżnika.

- Determinacja (jako GŁÓWNA ścieżka) daje mniej zdrowia, ale w zamian dostajesz punkty mocy umiejętności lub obrażeń do ataku.

*OGÓLNE*

- Ulepszenie czytelności pasków zdrowia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz