Umiejętność bierna:
Po rzuceniu zaklęcia następny atak zada dodatkowe obrażenia magiczne.
Q:
Gwiazda, która zadaje obrażenia magiczne w pobliskim obszarze i dodatkowo nakłada umiejętność bierną. Zoe może ponownie aktywować tę umiejętność, gdy gwiazda jest w locie, by przekierować ją w inne miejsce. Obrażenia zależne są od odległości przebytej przez gwiazdę w linii prostej.
W:
Wrogowie upuszczają odłamki zaklęć, które utrzymują się na ziemi
przez dość długi czas. Niektóre stwory zabite przez Zoe również upuszczą
odłamki zaklęć. Zebranie odłamka zaklęcia daje jedno użycie danego czaru lub przedmiotu.
Po
użyciu czaru, Zoe na chwilę dostaje
dodatkową prędkość ruchu i rzuca pociskami w najbliższego wroga. Każdy pocisk może aktywować
jej umiejętność bierną.
E:
Zoe rzuca wybuchającą piłkę, zadając magiczne obrażenia pierwszemu trafionemu wrogowi nakładając efekt senności. Po paru sekundach senny wróg na chwilę zasypiają i otrzymuje dodatkowe obrażenia od następnego zaklęcia lub ataku. Kiedy wróg zaśnie, czas odnowienia tej umiejętności skraca się. Jeżeli Zoe spudłuje bańką, zostaje na ziemi jako pułapka. Zyskuje większy zasięg, jeżeli zostanie rzucona przez ścianę.
R:
Możesz przenieść się w wybrane miejsce, a potem wrócić. Podczas przenoszenia się możesz normalnie atakować i używać umiejętności. Jednakże nie możesz się poruszać.
E:
Zoe rzuca wybuchającą piłkę, zadając magiczne obrażenia pierwszemu trafionemu wrogowi nakładając efekt senności. Po paru sekundach senny wróg na chwilę zasypiają i otrzymuje dodatkowe obrażenia od następnego zaklęcia lub ataku. Kiedy wróg zaśnie, czas odnowienia tej umiejętności skraca się. Jeżeli Zoe spudłuje bańką, zostaje na ziemi jako pułapka. Zyskuje większy zasięg, jeżeli zostanie rzucona przez ścianę.
R:
Możesz przenieść się w wybrane miejsce, a potem wrócić. Podczas przenoszenia się możesz normalnie atakować i używać umiejętności. Jednakże nie możesz się poruszać.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz